根总小天使快回来

Still Loving You (live) - Scorpions

卖女孩的小火柴:

(这个不插电的live太美了。伊景,世真,赶紧把你俩手里那张披头士的专辑撇出去,扔的越远越好,踹碎也行。)

To win back your love again,
来再次赢回你的爱,
I will be there, I will be there,
我不离不弃,我不离不弃,
Love, only love,
爱,只有爱,
Can bring back your love someday,
能某天唤回你的爱,
I will be there, I will be there,
我不离不弃,我不离不弃,
I'm still loving you,
我还深爱着你,
I'm still loving you,
我还深爱着你,
I'll fight, babe, I'll fight,
我会奋斗,宝贝,我会奋斗,
To win back your love again,
来再次赢回你的爱,
I will be there, I will be there,
我会的,我会的,
Love, only love,
爱,只有爱,
Can break down the wall someday,
能某天击碎隔阂,
I will be there, I will be there,
我不离不弃,我不离不弃,
If we'd go again,
如果我们再从头,
All the way from the start,
所有从头再来一次,
I would try to change,
我会尽力杜绝,
The things that killed our love,
毁掉爱情的一切可能,
Your pride has built a wall, so strong,
你的自尊筑起高墙,太强,
That I can't get through,
我穿不过,
Is there really no chance,
是不是真的没机会,
To start once again,
从头再来一次了,
I'm still loving you,
我还深爱着你,
I'm still loving you,
我还深爱着你,
I'm still loving you,
我还深爱着你,
I'm still loving you,
我还深爱着你,
Try, baby try,
试试,宝贝试试吧,
To trust in my love again,
试着再相信一次爱情,
I will be there, I will be there,
我不离不弃,我不离不弃,
Love, our love,
爱,我们的爱,
Just shouldn't be thrown away,
不应该就这么放弃,
I will be there, I will be there,
我不离不弃,我不离不弃,
If we'd go again,
如果我们再从头,
All the way from the start,
所有从头再来一次
I would try to change,
我会尽力杜绝,
The things that killed our love,
毁掉爱情的一切可能
Your pride has built a wall, so strong,
你的自尊筑起高墙,太强,
That I can't get through,
我穿不过,
Is there really no chance,
是不是真的没机会,
To start once again,
从头再来一次了,
If we'd go again,
如果我们再从头,
All the way from the start,
所有从头再来一次,
I would try to change,
我会尽力杜绝,
The things that killed our love,
毁掉爱情的一切可能,
Your pride has built a wall, so strong,
你的自尊筑起高墙,太强,
That I can't get through,
我穿不过,
Is there really no chance,
是不是真的没机会了,
This can't be the end,
不能就这么放弃,
I'm still loving you,
我还深爱着你,
I'm still loving you,
我还深爱着你,
I'm still loving you,
我还深爱着你,
I'm loving you,
我爱着你。

评论

热度(6)